שלטי לד לפרסום זה הדבר הבא בתחום. החל משלטי חוצות קלאסיים בשולי רחובות ודרכים ועד למסכי ענק באצטדיונים- בכולם יש כיום מגמה של מעבר לכיוון הלדים. אחת הסוגיות שהעסיקו בעבר לא מעט מנהלים של אולמות ספורט ואצטדיונים הייתה העלות של שלטי הפרסום האלקטרוניים. אמנם בזכותם ניתן למכור הרבה שטחי פרסום- אבל התחזוקה השוטפת גבוה יחסית וגם היו הרב תקלות. כיום תודות ללד יש אופציה חלופית. בזכות שלטי הלד ניתן להשיג את אותה אפקטיביות בעלות הרבה יותר נמוכה. הלד הרבה יותר אמין ועמיד ביחס לכל מוצר מתחרה אחר. גם האפשרויות שהלד מציע למי שבוחר להשתמש בו רחבות יותר. על פניו זה נראה אולי כמו עוד נורה, בפועל זה עולם ומלואו.
גם בקרב תיאטראות הלד מהווה גורם שמסייע הן בפן של השילוט המואר למטרות חירום בשעת ההצגות והן כשטח פרסום שמניב עוד הכנסות. באמצעות מחשב שמחוב לרשת ניתן לקבל עוד הרבה מידע ורעיונות לגבי כיצד להוציא את המרב מנורת הלד על מוצריה השונים.