שילוט לדים זה הדבר החם בשוק הפרסום והקידום. מחיר של ערכת שילוט לדים יכול לנוע ממאות שקלים לערכה פשוטה ועד לעשרות אלפי שקלים לפרסום חוצות רחב היקף. העלות של הלדים ביחס למוצרים המתחרים נמוך בעשרות אחוזים הן במחיר הערכה והן בעלות התפעול. גם בלכ מה שקשור לשמירה על איכות הסביבה, מה שנהוג לכנות "ירוק", הלדים לוקחים בגדול. מכאן ניתן גם להבין את ההתלהבות שבה השוק אימץ וממשיך לקלוט את הטכנולוגיה החדשה יחסית.סביר להניח כי במהלך השנים הקרובות נראה יותר ויותר גופים מסחריים עושים שימוש מושכל בטכנולוגיית הלדים. גם במגזר הפרטי של אירועים משפחתיים כבר ניתן לראות שימוש במסכי לדים על מנת ליצור את האווירה המבוקשת. ישנם גם לא מעט מיזמים של סטארט אפ שמנסים למצוא שימושים של הלד במכשירי הטלפון החכמים.
בהנחה שגם הטכנולוגיה של הלד עצמו תתפתח, הרי שקצב החדירה לשוק רק יילך ויגבר. כבר כיום ישנם ארגונים שעשו מעבר מוחלט מטכנולוגיות מתחרות אל הלד בלבד.